Для захисту мотоциклів від викрадення використовують кілька типів замків.
1-Замок із ланцюгом для пристібання мотоцикла до стовпа або дерева.
2-Замок скоба яким можна або заблокувати колесо від прокручування або якщо скоба довга то пристебнути колесо до стовпчика.
3-Замок на гальмівний диск який блокує обертання колеса.
◉ У цьому огляді розглянемо останній тип, а саме замок на гальмівний диск.
На мою думку це найзручніший тип замка для мотоцикла і найкомпактніший при цьому.
◉ Ні для кого не секрет, що сучасний мотоцикл це досить важкий транспортний засіб з вагою від 100 до 200 кг. І зрозуміло, що забрати таку вагу, на відміну від велосипеда, не є можливим. Відповідно мотоцикл потрібно або покотити, або просто поїхати (якщо вдасться завести) Тому для протистояння викраденню мотоцикла досить заблокувати колесо.
◉ Саме для цих цілей якнайкраще підходить замок, який одягається на гальмівний диск мотоцикла і блокує обертання колеса.
Плюси замка такі:
1-Компактність. Такий замок можна просто покласти в кишеню або в бардачок мотоцикла під сідушкою.
2-Простота встановлення. Вам не доведеться шукати стовп або дерево, щоб пристебнути мотоцикл.
3-Надійність. Замок суцільнометалевий і відмінно протистоїть спробам злому.
◉ У нашому огляді розглянемо серію замків на гальмівний диск від італійської компанії VIRO.
Відразу слід сказати, що основна відмінність у таких замках пов'язана з двома параметрами.
1-Це діаметр запірного штифта який пронизує гальмівний диск. Бувають замки з діаметром штифта 5,5 мм. і діаметром 10 мм. Перед купівлею замка рекомендую проміряти діаметр вентиляційних отворів у гальмівному диску вашого мотоцикла, щоб вибрати правильний замок.
2-Глибина пропилу. Це відстань від запірного штифта до корпусу замка в нижній частині.
Річ у тім, що вентиляційні отвори в гальмівних дисках мотоциклів різних фірм розташовані на різній відстані від краю диска. тому потрібно проміряти цю відстань на своєму гальмівному диску, щоб розуміти, який замок вибрати.
◉ Так само слід зауважити, що замок з великою глибиною пропилу можна замкнути навіть не у вентиляційний отвір, а просто за внутрішній край гальмівного диска, завдяки чому можна не звертати увагу на діаметр отворів в гальмівному диску.
На зображенні ми бачимо добірку замків VIRO із зазначенням розмірів штифта і пропила.
◉ Усі замки VIRO укомплектовані дуже надійним і зламостійким ключовим механізмом дискового типу.
Замок з таким ключем неможливо відкрити бампінгом. У ньому немає пружин і він не боїться забруднень і замерзання.