Особливе місце серед засобів захисту автомобіля від угону займають механічні протиугінні замки.
Переваги механічних засобів захисту від угону полягають в наступному:
Відкрити їх можна тільки контактним методом, тобто поворотом ключа і лише знаходячись у салоні автомобіля.
На відміну від електронних протиугінних засобів, механічні замки не можна відключити на відстані.
Крадії намагатимуться демонтувати пристрій, проте усі виробники комплектують механічні протиугінні замки так званими «зривними» болтами, шляпка у яких зривається при встановленні, через що їх викрутити неможливо.
Блокують поворот рульового валу. Виключають можливість несанкціонованого закриття, відкривається і закривається виключно поворотом ключа. Встановлюється на зривне кріплення.
Замки, що блокують селектор КПШ у режимі "Паркінг"(автоматичні) або "Задній хід"(механічні). Відкриваються повором ключа. Встановлюються за допомогою зривних болтів на штатні місця кріпленнь в кузові авто.
Замки комплексного захисту, одночасно блокують селектор КПШ та капот автомобіля. Закриваються і відкриваються одним поворотом ключа. Встановлюються за допомогою зривних болтів на штатні кріплення в кузові авто.
Замки для закриття вільного доступу до моторного відсіку, шляхом блокування кришки капоту. Закриваються натисненням на личинку замка, відкриваються поворотом ключа в салоні авто.
Замки, що закривають доступ до діагностичного роз'єму автомобіля. Не дозволяють відключити штатні системи безпеки за допомогою спеціальних електронних пристроїв інтелектуального злому.
Закриває доступ до блоку сертифікації без ключового доступу. Металевий захисний кожух встановлюється на зривне кріплення та унеможливлює фізичну заміну рідного блоку чи відключення його роз'ємів.
Металевий захисний кожух CONSTRUCT Can Safe, який встановлюється за допомогою зривних болтів на штатні кріплення. Захищає CAN-шину і штатний роз'єм біля лівого ліхтаря, де можливий доступ зовні.
Серед механічних протиугінних засобів (замки капоту, керма), замок на КПШ — найбільш поширений тип. Протиугінний замок КПШ блокує селектор коробки перемикання швидкостей в положенні парковки або заднього ходу. У випадку, якщо в автомобілі встановлена механічна коробка перемикання передач, машина зможе їхати тільки назад, тому бажано паркуватися тільки так, щоб їхати було нікуди, якщо ж автоматична - машина залишиться нерухомою.
Механічні протиугінні замки виготовляються індивідуально під конкретну марку та модель автомобіля з урахуванням року випуску, типу коробки передач та інших особливостей.
У переважній більшості випадків замки КПШ встановлюються на штатне кріплення в кузові авто. Завдяки цьому установка механічного протиугінного замка не вимагає свердління або проведення інших робіт, які можуть порушити цілісність поверхні кузова, практично замок виготовляється як ще одна деталь автомобіля. Перевага індивідуальної конструкції замку КПШ полягає і в тому, що остання гарантує акуратний та естетичний вигляд замка у інтер'єрі салону автомобіля. Зазвичай це вихід личинки замка в пластиковій консолі, для можливості управління замком.
Механічні протиугінні замки мають дуже високу надійність та прості у використанні.
Всі деталі запропонованих вище механічних протиугінних замків виготовляються на заводах всесвітньовідомих виробників з високоякісних матеріалів, мають підвищену міцність, стійкі до корозії та термостійкі.
Серед механічних протиугінних засобів замки коробки перемикання швидкостей – найпопулярніші та найефективніші. Враховуючи, що кількість крадіжок автомобілів в Україні щороку зростає, переконливо радимо встановити один із запропонованих вище механічних протиугінних замків.
Вам цікаво дізнатися, як маловідома невеличка майстерня в чеській провінції перетворилася в європейського лідера з виробництва продуктів безпеки для захисту авто від викрадання CONSTRUCT?