Програмне забезпечення керування готелем
Сучасний готель - складна багатопланова система, керування якою здійснюється за допомогою автоматизованої Системи Керування Власністю (PSM – Property Management System). Програмне забезпечення PSM proHotel від української компанії TopPoint IT - це система, в якій автоматизовані такі процеси, як бронювання, поселення, виселення, робота з рахунками гостей тощо.
Основні функції системи автоматизації proHotel
Адміністратор
- Управління та завантаження номерного фонду (поселення, виселення, бронювання, вивід номерів з експлуатації та інш.)
- Ведення бази даних гостей (профайли з обліком історії рахунків, проживання, особистих переваг, особливостей)
- Робота з рахунками (нарахування, сплата за послуги, депозити, повернення, знижки, корегування, трансфери та інш.)
- Продаж додаткових послуг особам, які не проживають у готелі
- Планування завантаження конференц-залів та інших заходів з тимчасовою тарифікацією
- Формування звітності за зміну/період
Бронювання
- Бронювання (індивідуальне, групове, службове)
- Друк підтверджень про бронювання, виписування рахунків-фактур
- Перегляд історії бронювань (причини змін, відмін, статистика)
- Інформація про внесення депозитів за бронювання (можливість нарахування послуг у бронюванні, авансових оплат)
- Аналіз поточного завантаження та завантаження, яке очікується
- Статистика по організаціям (контрагентам)
- Бронювання заходів (конференц-зал, банкет, сауна/банний комплекс та інші)
- Ведення списку очікування
Back Office готелю
- Ведення довідників послуг
- Визначення пакетів послуг
- Визначення типів, вартості та індивідуальних особливостей номерів
- Визначення тарифів та можливість їх пов'язання з періодами у часі
- Визначення типів та категорій гостей
- Розподіл прав доступу у програмі
- Можливість відстеження операцій, які виконувались конкретним користувачем
- Отримання поточних звітів (обертово- сальдовий баланс, оберти по транзакціях, завантаження номерного фонду за період, звіт по організаціям)
- Можливість ведення кількох об'єктів в одній базі даних
- Зміни розцінок на готельні послуги
- Управління пакетами послуг та їх тарифами
- Отримання звітів всіх видів
- Можливість віддаленого перегляду звітності через мережу Інтернет
Служба готельного господарства
- Складання та управління технологічними картами (прибирання, зони прибирання)
- Формування завдань на прибирання
- Ручний або автоматичний розподіл нарядів на прибирання
- Облік виконаних робіт
- Керування графіком робочих змін
- Формування інвентарних карт номерів
- Облік мінібарів, ведення складу продукції
- Бюро знахідок (lost&found)
- Статистика, звітність
Каса
- Можливість закриття рахунку на один з об'єктів власності з одного робочого місця (одним касиром)
- Повний/частковий розрахунок за послуги, що надані гостю за весь період проживання
- Проведення оплат по одному рахунку різними видами платежів (кредитна картка, готівка, безготівка)
- Можливість надання оптимально зручного для гостя варіанта (виду) рахунку
- Можливість продажу додаткових послуг особам, які не проживають у готелі
- Прямий зв'язок всіх касових операцій ПЗ з фіскальним реєстратором